6 tõestatud moodust veebilehe ‘traffic’ liikumise tõstmiseks
Paljud ettevõtted näevad vaeva, et leida uusi ja uuenduslikke viise veebisaidi liikluse suurendamiseks. Internetis on palju väärinfot selle kohta, kuidas rohkem külastajaid oma veebilehtedele meelitada, mis võib viia selleni, et kasutatakse ikka ja jälle samu väsinud strateegiaid kuid positiivseid tulemusi ei teki.
Kui soovite suurendada veebisaidi liiklust nii orgaaniliste kui ka tasuliste viisidega, on siin 6 meetodit, mis on tõestanud positiivseid tulemusi.
-
Tehke märksõnade uurimine
Lisage oma sisusse alati asjakohased märksõnad. Märksõnu tuleks kasutada loomulikult, ja orgaaniliselt, et need ei rikuks põhiideed või ei tõmbaks lugeja tähelepanu kõrvale. Oluline on kasutada märksõnu kogu sisus, näiteks metakirjelduses, lehe pealkirjas, URL-is, päises ja paar korda kogu tükis.
Märksõna uurimise läbiviimiseks võite kasutada selliseid tööriistu nagu Moz, Ahrefs ja SEMrush. Need saidid näitavad, milliseid märksõnu konkurendid kasutavad, kui sageli inimesed otsivad märksõnu, kui kallis on märksõna tasuliste reklaamide jaoks, seotud märksõnad ja palju muud väärtuslikku teavet märksõnastrateegia juhtimiseks. Samuti on alati võimalik palgata SEO agentuur, kuna nad võivad pakkuda väärtuslikku teavet ja teha auditeid, et tuvastada probleeme, mis võivad takistada teie saidi otsingumootorites kuvamist.
-
Looge meeldejäävat kontenti
Ainult sisu postitamisest ei piisa; peate looma sisu, mis on meeldejääv ja vähendab tavapostitustele sarnanemist Tegelikult on kasulik ja meeldejääv sisu üks peamisi viise veebisaidi liikluse suurendamiseks.
Inimesed kasutavad Google'it oma küsimustele konkreetsete, põhjalike ja täpsete vastuste leidmiseks ning teie sisu peaks olema nende vastuste pakkumiseks olemas. Tegelikult genereerivad ajaveebi sisu sisaldavad veebisaidid 434% rohkem otsingumootoriga indekseeritud lehti kui need, millel seda pole. Lisaks saavad saidid, mis avaldavad rohkem kui 16 postitust kuus, ligi 3,5 korda rohkem liiklust kui need, mis avaldavad null kuni neli artiklit.
Põhimõte on see, et kui hoolite oma toodetavast sisust, postitate regulaarselt ja uurite, mida teie publik näha soovib, peaks veebiliiklus paranema.
-
Külalislehtedele postitamine
Külalissaitidele postitamine on tõhus viis tagasilinkide loomiseks, suunamisliikluse suurendamiseks ja otsingumootori tulemuste lehe (SERP) paremusjärjestuse tõstmiseks. Esitlemiseks peaksite alati põhjalikult uurima oma valdkonna veebisaite.
Esiteks vaadake veebisaidi sisu ja veenduge, et see on kvaliteetne, kontrollige selle domeeni autoriteeti ja tutvuge nende külalispostituste reeglite ja juhistega. Samuti küsige väljaandelt, kas nad reklaamivad postitust sotsiaalmeedias ja kas nad märgivad teid.
-
Hoidke oma sotsiaalmeedia lehed aktiivsed
Sotsiaalmeedia on külastajate meelitamiseks tohutu tõmbenumber. Siin on mõned viisid, kuidas seda veebisaidi liikluse suurendamiseks kasutada.
- Postitage sisu (blogid, e-raamatud, valged raamatud, infograafika, videod jne) oma sotsiaalmeedia platvormidele
- Suhelge jälgijatega, vastates neile, postitades nende sisu uuesti ja märkides neid
- Kasutage asjakohaseid hashtage
- Värskendage oma biograafia linki, et reklaamida uut sisu, kui see ilmub
- Uue sisu reklaamimiseks muutke kaanefotot
- Märgi mõjutajad, kes võivad sisust huvitatud olla
- Lisage sisusse köitvat teavet, et julgustada inimesi selle lingil klõpsama
- Vastake teistele vastuseid otsivatele inimestele linkidega teie sisule
-
Kasutage reklaame ja kampaaniaid
Tasulise otsingu, sotsiaalmeedia ja displeireklaamide kaudu reklaamimine võib olla tõhus viis veebisaidi liikluse suurendamiseks. Igal valikul on oma positiivsed ja negatiivsed küljed – näiteks saavad kasutajad blokeerida displeireklaamid ja Google Adsi keskmine kliki hind otsinguvõrgus on vahemikus 1–2 dollarit kliki kohta – seega on oluline eelarved ja eesmärgid määrata enne, kui investeerite palju raha sellesse.
Näiteks tasulise kliki (PPC) reklaamide tegemisel on oluline alustada ühest kampaaniast ja mõnest erinevast reklaamirühmast, mis sisaldavad märksõnu, mida soovite kõige rohkem sihtida. Kui kampaaniad algavad, vaadake, kuidas vaatajaskonnad erinevate märksõnadega käituvad. Võib-olla andis üks märksõna ainult näitamisi, mis ei suurendanud veebisaidi liiklust, samas kui teine andis klikke ja konversioone.
-
Influencerite palkamine
Erinevate valdkondade influencerid jagavad innukalt sisu, mis nende jälgijatele meeldib. Ettevõtted saavad mõjutajatega ühendust võtta mitmel viisil, sealhulgas:
- Märkige suunamudija sotsiaalmeedia postituses, kui teie teos viitab nende sisule või uurimistööle.
- Küsige influencerilt intervjuud/küsimused ja vastused, seejärel märkige või saatke mõjutajale e-kiri, kui sisu on postitatud. Tõenäoliselt jagavad nad teie sisu oma vaatajaskonnaga.
- Tehke kokkuvõte mitme mõjutajaga (st "10 eksperti ennustavad väikeettevõtete suundumusi 2020. aastaks") ja märkige postitust sotsiaalmeedias reklaamides iga osaleja.
- Maksa mõjutajatele oma sotsiaalmeedia lehtedel sponsoreeritud postituste esitamise eest.